16 Haziran, 2019


ASTROLOJİDE ÖLÜM GÖSTERGESİ ARAMAK

Astrolojide ölümden bahsettiğim için bir çok soru aldım. Evet ölüm haritadan görülebilir. Ama buna bakmak da öğrenmek de psikolojinizi bozmaktan başka işe yaramaz. Klasik, batı astrolojisinde 8.ev ölüm şeklini belirtebilir. 8.evin yöneticisi ölüm 
yerini,sebebini ve ölüm şeklini gösterebilir. 
Ben dediğim gibi hiç sağlıklı bulmuyorum. Bir ara buna çok kafayı taktım ve 
Solar haritamı her sene kontrol edip ölüm göstergesi aradım. Bir çok ölünün doğum senesinde Solar haritasında güçlü belirteçler 
de buldum. Ama bu göstergeler illa ölüm demek değil. Bence üstüne gidilmemesi 
gereken bir konu. Hiçbir astrolog da böyle bir soruya cevap vermez. Ayrıca astroloji yoruma açıktır. Bir göstergeyi hiçbir zaman tek anlamda yorumlayamazsınız. 
Solar haritanızda o sene natal 12 ya da 8.evinizin yükselmesi evet o sene ölebileceğinizi de gösterebilir. Ameliyat olup hastanede kalabileceğinizi de, miras, borç, psikolojik problemleri, hapise girmeyi de. 
Bu yuzden net bir yanıt alamazsınız. Ayrıca ölüm haritalarında 
göze çarpan astroitler de var. Dediğim gibi kesinlikle bahsetmeyeceğim.
Kimisi Satürn IC kavuşumunda ölür, kimisi evlenir, kimisi işten çıkarılır, kimisi ailesinden birini kaybeder. 
Her harita eşsizdir denmesinin sebebinin de çok açık göstergesidir bu. 
Takılmayın yani.

Soraka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder